Voting

Wednesday, March 30, 2011

terasa mcm2 doe..hmmm..=S..just getting bored with all of this laa..=D

ermmm..aku rase sdeyh kowtt..=,(..
nape laa orang yang aku sayang selalu busy kan??
sedih SGT...!!
erm aku rasa cm nk gy jaoh3 laa...
nk holiday lg laa..=)
sumtimes rasa borink seyh gan life aku nie senanyer..
tp ini la my life an..so kne laa gak go on kan..=)
sumtimes kauorang pk life aku sgt best dan perfects kan..hahaha..
tp tak de la mcm tu sgt doe..=P..
hmmm..aku rindu kan bestie boy aku *wan black*..=(
wan bila kau nk cntct aku nie doe..??=(..
aku bosan laa dgn semua bnda..
asyik3 kena dcide by someone else...!!
look like i dont noe what to do doe..
aku nk gy PANTAI laa..
aku nk sumtink yg tenang..
nk SHOPPING laa doee..
before duit aku abes..
nk aiskrim BASKINS ROBBINS!!
rindu sudah pada nyam3..
nk COKLAT yg sedap3.....
terasa nk mkn bnyk3..
kompom da gila..HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA...=D




No comments:

Post a Comment