Voting

Monday, March 14, 2011

rehat3 eaa..=)

aku baru jew dpt taw sal Jepun kne tsunami nie mlm aku sampai kampung aku..
errmmm sedihhh sgt kann..risau sgt skang nie ann mcm2 jdikk ann..
tu la name dye ketentuan Tuhan an.=(..kte tawakal jewla ea supaya takde pape jdik kt Malaysia nie yeaa...^_^..AMINNNN....
aku kt sini dlm 4hari jeww then aku blek KL blek coz adik2 aku jew yg cuti tp aku tak cuti pown coz aku nie bkn bdk skola lg meyhh so yg cuti tu sume bdak skolaa..lgpown aku ada kelass.^_^
aku skang nie juz dduk jew la kt umah nnek aku niee..
igt nk gy pantai tp bf aku tak bg coz dye kata laut kt belah pantai timur nie tak brapa stabil lg coz gempa bumi dan tsunami yg melanda di Jepun..bru igt nk tenang an diri gy pantai before dpat rsult mggu dpn..hmmm..-_______-... sabar jewlaa..
dlm masa 1hari tu mcm2 berlaku ann..gempa bumi laa tsunami la..thenn kt 1-2 tmpt lagi ann..astaghfirullahazim...kasihann sgt kt dowgg ann..
takpelaa..nie jew yg i nk tuliss coz kt sini bnyk sgt bdk3 kecik yg sker nk tolong aku taip skali nie haaa..=) ^_^..
k laa daaa..=)
aku skan

No comments:

Post a Comment